Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Кабінет Міністрів України прийняв підготовлену Міністерством юстиції постанову, якою затверджено Положення про Єдиний реєстр довіреностей. Документ розроблено з метою врегулювання порядку ведення і користування Єдиним реєстром довіреностей, який є складовою Єдиної державної електронної системи е-нотаріату.
Прийнятою постановою визначено організаційні та процедурні засади функціонування Єдиного реєстру довіреностей, зокрема:
- порядок реєстрації довіреностей, їх дублікатів та припинення дії у Реєстрі;
- механізм перевірки реєстратором дійсності довіреностей та їх дублікатів;
- правила формування витягів про реєстрацію та витягів з цього Реєстру;
- порядок надання реєстраторами інформації з Реєстру та доступу до неї користувачами.
Крім того, держателем Реєстру визначено Мін’юст, який вживає організаційних заходів, пов’язаних із забезпеченням ведення та функціонування Реєстру та здійснює його нормативно-правове забезпечення.
Нотаріус як реєстратор вносить до Системи е-нотаріату відомості про довіреності та їх дублікати, а також завантажує їх скановані копії.
Це забезпечує можливість будь-якій заінтересованій особі перевірити нотаріальний документ шляхом сканування QR-коду. Після сканування на електронному пристрої через мобільний застосунок Порталу «Дія» відображатиметься інформація про наявність або відсутність відповідного документа в Системі е-нотаріату.
За наявності згоди хоча б однієї особи, зазначеної в нотаріальному документі, можна буде отримати його електронну копію.