Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Затверджено Положення про Єдиний реєстр довіреностей

14 серпня 2025, 13:00

Кабінет Міністрів України прийняв підготовлену Міністерством юстиції постанову, якою затверджено Положення про Єдиний реєстр довіреностей. Документ розроблено з метою врегулювання порядку ведення і користування Єдиним реєстром довіреностей, який є складовою Єдиної державної електронної системи е-нотаріату.

Прийнятою постановою визначено організаційні та процедурні засади функціонування Єдиного реєстру довіреностей, зокрема:

- порядок реєстрації довіреностей, їх дублікатів та припинення дії у Реєстрі;

- механізм перевірки реєстратором дійсності довіреностей та їх дублікатів;

- правила формування витягів про реєстрацію та витягів з цього Реєстру;

- порядок надання реєстраторами інформації з Реєстру та доступу до неї користувачами.

Крім того, держателем Реєстру визначено Мін’юст, який вживає організаційних заходів, пов’язаних із забезпеченням ведення та функціонування Реєстру та здійснює його нормативно-правове забезпечення.

Нотаріус як реєстратор вносить до Системи е-нотаріату відомості про довіреності та їх дублікати, а також завантажує їх скановані копії.

Це забезпечує можливість будь-якій заінтересованій особі перевірити нотаріальний документ шляхом сканування QR-коду. Після сканування на електронному пристрої через мобільний застосунок Порталу «Дія» відображатиметься інформація про наявність або відсутність відповідного документа в Системі е-нотаріату.

За наявності згоди хоча б однієї особи, зазначеної в нотаріальному документі, можна буде отримати його електронну копію.

Міністерство юстиції України